Orthad Ithil
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Sommer sammling

3 posters

Go down

Sommer sammling Empty Sommer sammling

Poste  boardcraft Man Mar 10, 2008 2:21 pm

Etter at MidWinter ble en suksess så ble det enklere å finne samme dato for MidWinter II, som vil være i samme tidsrom neste år. Vi to masse lærdom av dette og vil nok utvide samt få minst 3 faste arrangører inn pluss et mer oppegående crew inn. Dette er styrets krav for avholde slike sammlinger.

Når det er sagt så er det jo veeeeeeeldig lenge til 19-22 februar 2009 Shocked Exclamation
SÅ derfor tenkte en at hvorfor ikke finne på noe morro i ferien.. dvs i juli-august tidsrommet, da blir det ikke et helt år til neste gang Wink

Men for få til noe på denne tiden så er det en stor hake, ferien er folk bortreist. Ikke alle er det å de fleste gjør på noe hjemme pluss om vi er tidlig ute er det jo enklere å gjøre om ferien slik at en: 1 tar reise ferien ikke akkurat da vi skal ha sammling eller: 2 tar ferien som en del av sammlingen Very Happy (genialt begge deler)!

Før spørsmålet til dere kommer så er det par viktige ting som en må tenke seg om først på Suspect
Like a Star @ heaven Arcon, Norges største spillefestival går av stabelen 19-22 eller 26-29 Juni i Oslo (folk kan være ikke gidde reise på en til spille sammling omtrent like etter)
Like a Star @ heaven Spill-o-Rama ligger i månedskifte august-september (tipper 4-7 september i år)
Like a Star @ heaven Skolen starter rundt mandag 11 og høyere utdanning ukene etter

Da kommer kabalen på bordet:
Arrow Hva dato skal vi arrangere (torsdag-søndag) tenk dere om før svare! Når passe det for deg, det er viktig Exclamation
Arrow Navn på sammlingen.. kan jo være noe som bygger på temaet også
Arrow Skal arrangementet ha et tema??? (f.ek "sensommernatt", spiller f.ek flere turnringer om natta, rolig på formiddagen, grill om kvelden. Eller hva med Gamers "Gone out", spiller ute i telt, may the weather gods be with us, osv osv)

forslag forslag!
boardcraft
boardcraft
BoardMaster

Antall Innlegg : 104
Age : 48
Location : Haugesund
Registration date : 22.10.2007

https://orthadithil.yoo7.com

Til Toppen Go down

Sommer sammling Empty Re: Sommer sammling

Poste  las^se Man Mar 10, 2008 3:58 pm

For min del, så tror jeg ikke at jeg vil komme til å få mulighet til å være med på en slik samling, som varer så lenge. Dette er av familiære grunner, noe som kanskje også flere kan ha problemer med. Det vil bli en del oppussing og sånn hjemme hos oss i sommer, samt 1-2 ukers ferie i juli.

Derfor er eg mye mer keen på en 24 timer sak, f.eks. "MidSummer-day" eller.no. sunny

Er med på tanken om uteaktivitet, med mulighet for inneaktivitet om været er dårlig. Stiller mine 4 mål til rådighet, om gress er attraktivt. Har også en garasje som kan pyntes for anledningen Smile

las^se
A worthly member
A worthly member

Antall Innlegg : 40
Registration date : 22.10.2007

Til Toppen Go down

Sommer sammling Empty Re: Sommer sammling

Poste  boardcraft Man Mar 10, 2008 4:48 pm

En må ikke ha 24 * 3, det blir for stress pale
Holder kanskje med en fre-søn også, men har en sommerferie så har en sommerferie Smile
Selv hadde eg ikke fungert fra torsdag kveld til søndag ettermiddag selv.
Så eg tar litt info fra dem som eg har støtt på tidligere, torsdagen er ikke en direkte offisiell spilledag. Er mer en sånn pre-åpning. Folk som er tilreisende har mulighet for sitte ned å spille litt, litt mer kos å hygge kanskje ikke bare spilling. Grunnen er enkel: Fredagen kan bli lengre for dem som er tilreisende.

Er kjekkere å starte tidligere på fredagen enn å reise til Haugesund om fredagen (derfor en kan bruke torsdagen som liten kveldssammling).

Det som er viktig er at dem som styrer med sammlingen har nok av fritid utenom, så som sist var vi omtrent bare 2 arrangører, men fikk heldigvis hjelp av 2 til. Dette va største krasjen for vår del! Hadde vi vært 5 arrangører og 3-5 hjelpere utenom hadde nok blitt 5 ganger mindre stress og alle hatt vær sin tid på huset. Da kan en avløse og selv ikke nødvendigvis være tilstede mer enn 1/3 av arrangementet + spille mer fritt da andre har ansvar. Dette var min erfaring som ble meget stressa og ikke hadde maktet samme opplegget en gang til. Time for changes to the better!
Smile
boardcraft
boardcraft
BoardMaster

Antall Innlegg : 104
Age : 48
Location : Haugesund
Registration date : 22.10.2007

https://orthadithil.yoo7.com

Til Toppen Go down

Sommer sammling Empty Re: Sommer sammling

Poste  Ta'b Man Mar 10, 2008 10:49 pm

For min del er jeg veldig positiv, og tors-søn passer bra, ferie er jo tross alt ferie. Synes også forslaget om "åpning" på torsdagen er en flott idé, hvor man kan ha grilling og slikt. Dermed er det "stille før stormen", og tid for spilling, om ikke døgnlig, så veldig mye. For meg passer de to første ukene i Juli, samt de tre siste i August. De er i alle fall Bankers. Så dette er et flott initiativ, som jeg håper det blir noe av! Very Happy

Ta'b
Apprentice
Apprentice

Antall Innlegg : 5
Age : 31
Location : Oppani Jere
Registration date : 11.11.2007

Til Toppen Go down

Sommer sammling Empty Re: Sommer sammling

Poste  las^se Tir Mar 11, 2008 9:15 am

Dersom folket vil, skjer det. Smile Eg vil iallefall ikkje stå for 50% av planlegging og gjennomføring!

Skal bare ha et par uker ferie, så har ikke så mange dagene å gjøre de planlagte MMO'ene på eiendomme. Så hele arrangementet ligger tynt an i forhold til min deltagelse.

Så foreløpig så må jeg se på meg selv som en mulig deltager på deler av arrangementet, og ikke så mye mer enn det.

las^se
A worthly member
A worthly member

Antall Innlegg : 40
Registration date : 22.10.2007

Til Toppen Go down

Sommer sammling Empty Re: Sommer sammling

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet