Orthad Ithil
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Hvor og når møtes dere?

2 posters

Go down

Hvor og når møtes dere? Empty Hvor og når møtes dere?

Poste  Constantine Tor Aug 07, 2008 6:36 pm

Hei.

Har nettopp registrert meg på forumet, og jeg lurte på om dere spiller hjemme hos hverandre eller har dere et fast møtested/spillekveld?

På Gamle Slaktehuset var de ikke sikre på om dere holdt til der lengre eller hvem som var kontaktperson :\

Uansett, jeg er veldig glad i strategispill (krig), mens min samboer liker Puerto Rico, Ticket to Ride, Carcassonne og ikke minst Arkham Horror.

Constantine
I can't write :(

Antall Innlegg : 1
Location : Støttå
Registration date : 07.08.2008

Til Toppen Go down

Hvor og når møtes dere? Empty Re: Hvor og når møtes dere?

Poste  las^se Fre Aug 08, 2008 11:18 pm

Heisann, og velkommen Smile

De faste spilledagene på slakthuset har tatt sommerferie, men vil starte opp igjen! På disse dagene er det ikke akkurat plass til de lange strategispillene, men spill som Age of Empires har jo vært spilt. Ingen spill som varer lengre enn 4-5 timer passer her. Men kvalitetsspill spilles uansett. Puerto Rico m.m. passer jo veldig fint inn på en slik kveld.

Spill som Twilight Imperium, Struggle of an Empire m.m. spilles hjemme hos hverandre.

MidWinter må jo også nevnes, Spill-treffet som varer en helg, og som blir lagt til første eller siste helgen i vinterferien Smile Knallsuksess!

Ta kontakt med meg på tlf. Ni Sju Sju Tre Tre Sju Åtte Fire, så fikser vi en spille-/Bli kjent kveld med gjengen.

las^se
A worthly member
A worthly member

Antall Innlegg : 40
Registration date : 22.10.2007

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet