Orthad Ithil
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

2 Pinsedag spill!

2 posters

Go down

2 Pinsedag spill! Empty 2 Pinsedag spill!

Poste  boardcraft Ons Mai 06, 2009 12:11 pm

Hei
Da invitere eg til spill hos meg (morten ja) mandag 2 pinsedag.

Ta med grillmat for vi griller ute på dagen!

Satser på minst et lokal oppgjør i carcassonne med SJAKK klokker som klubben har fått 3 stk av + min egen.
Pluss kanskje en liten sjappis med monopol turnering som vi har prata om nå i over 1år!
Håper på muligens 1 hardcore spill på dagen, kommer ann på hvem og hvor mange vi er!

Målet er om det er fint vær så sitter vi ute å spiller med en pavaljong eller to over hode. Viktigste er vel at det ikke blåser å er kaldt! Mildt og regn tåler vi vel ute under tak!

mvh
Sjæfen!
boardcraft
boardcraft
BoardMaster

Antall Innlegg : 104
Age : 48
Location : Haugesund
Registration date : 22.10.2007

https://orthadithil.yoo7.com

Til Toppen Go down

2 Pinsedag spill! Empty Blåsbortbyen:-)

Poste  sveinmain Tor Mai 07, 2009 11:22 am

Å tro på en vindstille dag på Haugalandet er vel som å tro på julenissen:-) Men flott tiltak selv om monopol og Carcassonne er vel ikke det som frister meg mest. Men det gjør en brettspillsamling. Og for anledningen er jeg i blåsbortbyen 2. pinsedag. Men det er bare en ulempe, vi bruker å returnere rimelig tidlig pga. opphopning av biler på Arsvågen, også i Skudnes for den del. Spesielt i langhelger som pinsen sparer en fort noen svette timer i bilkø ved tidlig retur.

Når startet dere evt?

sveinmain
I can't write :(

Antall Innlegg : 1
Registration date : 07.05.2009

Til Toppen Go down

2 Pinsedag spill! Empty Re: 2 Pinsedag spill!

Poste  boardcraft Tor Mai 07, 2009 3:43 pm

Tja, tenkte starte 10-11 tiå om folk er oppgående til det. Kona er 24 år dagen før så eg må vel tidlig til sengs Shocked pluss littlingen er jo alltid oppe rundt kl 9.

Du får se positivt på det, opphopingen avtar om kvelden. Så du kan jo like godt velge dobbelt så kvitt her. Få med deg en spilledag å slipp unna køen, dra hjemm i 19tiå å slipp kø.

Alternativ for slippe kø har dåkk jo det heldige alternativ å kjøre via ryfylke som er vel så greit?

Eg er ikke fan av monopol eller sånn standard carassonne, MEN om en tar frem klokken å lager swiss ladder av det så blir det plutselig veldig morro. Monopol.. gidde ikke bruke standard regler her nei, her blir det mye mer gambling enn rundt rundt.. drunken satser på 10-15 runder (kommer an på hvor mangen en er), å den som har greid få størst verdi då! Is the made man! Hva er så vanskelig her.. jo.. invistere i gater og hus å håpe de gir avkastning.. kanskje de ikke greier gi nok avkastning siden ved spillets slutt blir de solgt for halv pris.. har du greid tjene de inn. Eller svare det seg å ikke by/kjøpe på en enste gate å komme seg rundt raskest mulig, med en D6+1 på turbo bil bom
boardcraft
boardcraft
BoardMaster

Antall Innlegg : 104
Age : 48
Location : Haugesund
Registration date : 22.10.2007

https://orthadithil.yoo7.com

Til Toppen Go down

2 Pinsedag spill! Empty Re: 2 Pinsedag spill!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet