Orthad Ithil
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Spillsesjon 20.12.2007 - St.Petersburg.

3 posters

Go down

Spillsesjon 20.12.2007 - St.Petersburg. Empty Spillsesjon 20.12.2007 - St.Petersburg.

Poste  Ta'b Tor Des 20, 2007 11:25 pm

Idag det endelig et faktum; JULEFERIE. Dette måtte feires, og jeg, Ta'b + Peter og Ingvald mente at brettspilling var et flott måte å markere dette på. Dermed dukket St.Petersburg opp på bordet, og undertegnede var klar for å revansjere etter det forsmedelige tapet jeg led forrige gang vi inntok rublenes verden. Etter litt venting på mine, forhåpentligvis enkle motstandere, kom vi omsider igang. Ingvald spilte dette spillet for første gang, og etter en rask gjennomgang av reglene forstod han det veldig fort. Så fort at han gikk i teten umiddelbart, og ble siden værende der helt til det ikke var mer kort i arbeider-bunken. Jeg fikk ikke min revansj, og tapte nok en gang, dog med mer poeng enn forrige gang. Peter ble nummer 2, men Ingvald var utilnærmelig.
Resulat:
1.Ingvald
2.Peter Den evige 2-er
3.Ta'b Det må bare konstanteres; St.Petersburg er dessverre ikke et spill for meg.

Ta'b
Apprentice
Apprentice

Antall Innlegg : 5
Age : 31
Location : Oppani Jere
Registration date : 11.11.2007

Til Toppen Go down

Spillsesjon 20.12.2007 - St.Petersburg. Empty Re: Spillsesjon 20.12.2007 - St.Petersburg.

Poste  boardcraft Fre Des 21, 2007 2:22 am

Tørr trening vett du rendeer
Men lite hint, neste resyme du skrive så skriv det her: https://orthadithil.yoo7.com/spilleresymeer-f15/

hilsen admin jocolor
boardcraft
boardcraft
BoardMaster

Antall Innlegg : 104
Age : 48
Location : Haugesund
Registration date : 22.10.2007

https://orthadithil.yoo7.com

Til Toppen Go down

Spillsesjon 20.12.2007 - St.Petersburg. Empty Re: Spillsesjon 20.12.2007 - St.Petersburg.

Poste  las^se Fre Des 21, 2007 1:52 pm

Du kan flytte tråden over til spillresymeer. Min mening: Ikkje ha så mange kategorier, men slå sammen de to...

las^se
A worthly member
A worthly member

Antall Innlegg : 40
Registration date : 22.10.2007

Til Toppen Go down

Spillsesjon 20.12.2007 - St.Petersburg. Empty Re: Spillsesjon 20.12.2007 - St.Petersburg.

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet